Џонлага је новинаре упознао са најсавременијом технологијом прераде млека
истакавши да је циљ инвестирања Млекаре "Суботица" да једна трећина укупних инестиција иде у проширење капацитета, трећина у нову технологију и трећина у безбедност квалитета производа.
"То је основни циљ Млекаре у последње три и по године, колико је у саставу Имлека", рекао је Џонлага новинарима, који су обишли производну линију - од пуњења млека и млечних производа у цаше и флаше до паковања роботовом "џиновском руком".
Истакао је да је Млекара "Суботица" најпоноснија на бренд "Здраво!" који "под својом етикетом" обухвата стерилисано млеко, јогурте, павлаке, кисело млеко и минерал.
Такође, Џонлага наглашава да су поносни и на дугу традицију млекаре која датира од 1955. године, на годишњу прераду млека која је за ову и наредну годину планирана на нивоу од 62 до 65 милиона литара, али и на извоз на који иде 25 одсто укупне количине произведене робе.
Млекара "Суботица", каже Џонлага, је прва млекара у земљи која је добила дозволу за извоз на тржиште Европске уније, али извози и у Источни блок - Русију, Белорусију и Казахстан.
Приликом обиласка млекаре новинари су видели и машину која напуни 14.000 чаша за сат времена.
Приказани су поступци термичке обраде, као што су пастеризација и стерилизација, којима се млеко обрађује од "пријемне рампе", као и паковање под контролисаним хигијенским условима.
На самом крају производне линије, највеће изненађење била је "џиновска роботска рука" која пакује флаше на дрвеним даскама које даље одлазе у магацин, а затим у фрижидере продавница, па до наших трпеза.