„Шинвозу” стално требају нови радници

ЗРЕЊАНИН: Два електромоторна воза, која су била на ремонту у зрењанинској фабрици за производњу и ремонт шинских возила “Шинвоз”, испоручена су „Србија возу“, а још три ће бити  завршена до децембра.
sinvoz1.JPG
Фото: Ж.Балабан

„Очекујемо да добијемо посао ремонта још два воза за „Србија воз“, а у плану су нови послови, тако да је, што се тиче погона за ремонт, обезбеђен континуитет у раду, што је за предузеће изузетно важно. У почетним смо преговорима са Градом Београдом, који планира да прошири неке линије и обнови возове које смо ми ремонтовали 2010. и 2011. године, тако да верујем да ће нам капацитети погона за ремонт бити дугорочно упослени“, каже директор “Шинвоза” Радомир Миљуш.

Што се тиче програма производње компоненти за „Бомбардиер“, серијска производња кровова за возове је почела, и очекује се да до краја године буду испоручивана четири крова недељно. Такође, уговорена је и производња кабина, за истог наручиоца.

„Проширујемо асортиман делова производа за ауто индустрију. Очекујемо испоруку нових машина и опреме за ту врсту производње, за коју смо потписали дугогодишњи уговор. Такође, морамо адаптирати и део погона за ове намене, од око 2.000 квадрата за линије кровова за други тип возова. У овом тренутку се раде алати и адаптира погон како би производња могла да почне наредне године“, додаје Миљуш.

Тренутно је у „Шинвозу“ запослено 300 радника, а потреба за новом радном снагом је стална.

„Имамо стално отворене конкурсе за све нивое, од бравара, заваривача, пословођа, инжењера… Имамо и сопствену учионицу за обуку заваривача. У фабрици ради 65 високообразованих стручњака, од којих су 80 одсто инжењери електро и машинске струке. Радници свих профила тек ће нам требати, јер планирамо изградњу новог погона на 18.000 квадрата. Тренутно смо у фази конверзије земљишта, коју кочи реституција једне мале парцеле, али верујемо да ће и то ускоро бити решено“, наглашава Миљуш.

Како би обезбедили да и у наредним годинама имају квалитетну радну снагу, у „Шинвозу“ су се укључили у дуални систем образовања.

„Имамо уговор са Техничком школом, чији ће ђаци код нас радити праксу. Тако ће имати прилику да осим теорије у школи савладају и практични део посла у фабрици и да се, на крају, у њој и запосле“, објашњава Миљуш.

Ж. Балабан

 

EUR/RSD 117.1776
Најновије вести