Баржа, која је услед ниског водостаја, узроковала пробијање и потонуће брода стоји на том месту већ неколико година, а прво је била обележена са две бове које су после уклоњене, и са обалним знаком, који је заклоњен истоварним постројењем.
Због недостатка пловних ознака многи су навигатори били у заблуди да је баржа извађена и да је та пловидбена препрека уклоњена, упозорило је УПЛС.
Брод је у четвртак увече потонуо за мање од пола сата, а сви чланови посаде су спашени уз помоћ локалних рибара који су прискочили у помоћ.
Истрага ће утврдити како је дошло до тако брзог потонућа и да ли је бродски труп већ био оштећен, а УПЛС се нада да ће одговорни за тако велики пропуст бити пронађени, као и омашка у систему која је узроковала несрећу.
Треба имати на уму да је наведена локација званично сидриште и место за пристајање бродова где често сидре и пристају теретни танкери. На исти начин је могло доћи до пробијања и потонућа танкера с несагледивим еколошким размерама, указује УПЛС.