Милена Тадић из Министарства финансија је на Одбору за финансије рекла да се цена путарине повећава како би могла да се одржи даља изградња и одржавање путева.
Напоменула је да се изменама Закона о коришћењу јавних добара делимично постиже усклађивање са директивом Европске уније која прописује да путарина треба да обезбеди реалне трошкове одржавања, развоја и изградње ауто-путева.
Миодраг Поледица из Министарства грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре каже да се предложеним законом о изградњи Моравског коридора обезбеђује правни основ за реализују тог пројекта имајцухи у виду да је пројектно-техничко документацију "прилично спремна".
Додао је да је експропријација земљишта од Појата до Крушевца у завршној фази и да је сада неопходно да се изабере стратешки партнер и финансијска средства како би се кренуло у изградњу.
Указује да се Моравским коридором повезује пола милиона становника и да је дугачак 110 километара.
"Овај коридор је подељен на три веће деонице, прва је од Појата до Крушевца, дужине око 26,5 км, средња деоница која је и најкомплекснија се протеже од Крушевца до Адрана, а трећа је од Адрана до прељине дужине 30,6 километара", истакао је Поледица.