Апликацију „Среди ме” користи девет новосадских салона лепоте

Помоћу многобројних технолошких иновација, уобичајене активности постале су једноставније и лакше, а од 2017. године Новосађани имају и могућност проналаска салона лепоте и заказивања термина само једним кликом преко „СредиМе” апликације.
w
Фото: pixabay.com

Помоћу те бесплатне андроид апликације, која се може наћи у „Google Play” продавници, Новосађани имају прилику да изаберу услугу која им је потребна, али и да виде цену, слободне термине и искуства претходних клијената.

Сервис и сајт „СредиМе” https://www.sredime.rs/ је покренут у новембру 2016. године, а процес припреме и реализације трајао је око две године. Једна од оснивача „СредиМе” апликације Ивана Зиројевић из Београда за „Дневник” наводи да јој је идеја о поменутој апликацији пала на памет док је у превеликој гужви на послу трошила додатно време на проналазак салона и слободних термина. Тада је њој и њеном пословном и животном партнеру Владану синула идеја да бизнис-модел који су већ разрадили кроз „Donesi.com” апликацију примене и на ново тржиште и прилагоде га бројним салонима лепоте.

– „СредиМе” апликација функционише тако што, пре свега, решава основни проблем нас, купаца – лако проналажење салона у жељеним терминима – и омогућује да упознамо нове салоне у жељеној области, да пратимо токове и трендове у индустрији лепоте – каже Ивана. – Та апликација омогућава и салонима да своје календаре одржавају брже и лакше, а самим тим и ажурније. На тај начин, у салонима не долази до погрешно заказаних термина, преклапања заказивања или празних термина.

Иако постоји велико интересовање суграђана за заказивање третмана на тај начин, за сада се у апликацији „СредиМе” укључило само девет новосадских салона лепоте. Како истиче Ивана Зиројевић, Нови Сад је сада трећи по броју заказивања, иза Београда и Ниша, а с обзиром на број и структуру становништва, они, како каже, очекују да ће Нови Сад већ следеће године бити на другом месту.

– Многи власници новосадских салона су традиционалисти и сматрају да је за бележење заказивања довољно користити свеску, а да се нови купци добијају искључиво штампаним огласима – закључује Ивана.  – То је свакако у реду јер су на то навикли и то им је до сада поуздано радило, али ми се трудимо да им представимо предности нових технологија, тржиште 21. века, где се исти и бољи резултати добијају брже и лакше. Корисници су већ навикли да су салони на „СредиМе” иницијално проверени и да раде легално јер сваки салон посетимо и фотографишемо. Осим тога, и утисци клијената су оригинални јер могу да их оставе само посетиоци салона који су преко „СредиМе” заказали и заиста били у конкретном салону.

Ивана Зиројевић за наш лист наводи да се често дешава да корисници из Новог Сада заказују неке специфичне услуге у Београду, иако слични салони постоје и у Новом Саду, али нису на апликацији. Она истиче да се Новосађани посебно истичу по заказивању велнес третмана тела и масажа, а веома популарне су и услуге ласерске епилације и депилације. Затим по интересовању долазе стандардне услуге намењене углавном дамама – нијансирање косе, шишање, фенирање, а потом сређивање обрва, третмани лица и надоградња ноктију. Наша саговорница открива да је интересантно то што се у Новом Саду мушко шишање заказује много чешће него у другим градовима које покривају.

К. Ивковић Ивандекић

EUR/RSD 117.1527
Најновије вести