ЕГЗИТ КАМП ДАН УОЧИ ФЕСТИВАЛА: Новосађани су добри домаћини, ОВДЕ СМО КАО МАЛА ПОРОДИЦА

Дан пре почетка светски познатог фестивала, у Егзитовом кампу на Штранду протиче у знаку постепеног доласка гостију, без гужве. Већина оних који су се сместили отишла је на плажу, неки у хладовини по шаторима надокнађују непроспавани пут, а тек пристигли довршавају подизање шатора и припреме за уживање током наредних дана.
м
Фото: Dnevnik.rs

- Трећи пут сам на Егзиту, а други пут у кампу, ту је много забавније него у приватном смештају - наводи Ален Мојсовски из Суботице. - Егзит је најбољи и најјефтинији фестивал у Европи, провод је прелеп и, без сумње, сваке године ћу бити ту. Не могу ништа посебно да издвојим, наравно да је Денс арена најбољи стејџ, али генерално цело искуство је феноменално. Заправо, најбољи део свега је упознавање нових људи са свих страна света. За тих неколико дана будете као мала породица, невероватно нешто. У Новом Саду је, осим Егзита, најбољи ноћни живот.

Већина тренутно пристиглих странаца први пут је у Новом Саду.

- Људи су добри, град је чист, а многе улице изгледају ми као код нас у Русији - открива Јегор Богринов из Москве, који је са другом стигао током ноћи, па су потврдили да су на време пронашли место у хладу. - За Егзит смо чули од једног блогера који живи у Београду, а ми правимо спотове за електронску музику и плес, тако да смо највише због тога дошли. „Скрилекс” и „Продиџи” су за нас најбољи избор.

Фото: Dnevnik.rs

Бењамин Питл из Швајцарске студира са другом који је из Србије, па му је причао о фестивалу и препоручио му да дође. Недељу дана касније, другарица му је послала линк за Егзит.

- Тада сам рекао: „То је то, морам да идем!” - потврђује Бењамин и показује фотографију коју су девојка и он направили поред оближњег објекта са натписом "Живот је кратак, поједи батак". - У Швајцарској има много Срба које познајем, али нисам имао прилику да сазнам нешто више о Новом Саду. На Егзит сам дошао првенствено да бих чуо „Продиџи”, „Скрилекса” и „Ву-тенг клан”, остале извођаче не знам, али верујем да ће бити добро. Допутовали смо кампером, пре овога смо били на фестивалу у Чешкој. Две недеље смо путовали, обишли смо Беч и Будимпешту, и ево нас овде.

Антонис Зегиноглу из Грчке био је пријатно изненађен организацијом пута. Девојка и он стигли су увече на аеродром и требало је тек у девет ујутру да дођу аутобусом у Нови Сад. Позвали су организацију фестивала и одмах им је послат такси који нису морали да плате.

Фото: Dnevnik.rs

- Био сам на многим фестивалима, али тако нешто никад нисам доживео, невероватно! Први пут смо овде, а чули смо да је Егзит један од највећих фестивала на овим просторима, зато смо одлучили да дођемо - објашњава Антонис. - Сазнао сам да је Нови Сад други по величини у Србији, а сад видим да су људи овде изузетно љубазни и добри су домаћини. Јуче смо стигли, тако да још нисмо успели много да обиђемо, осим да одемо на плажу, али планирамо данас да посетимо центар. Од извођача ми се многа имена свиђају, волим Нину Кравиц, Амели Ленс, Индиру Паганото,  „Скрилексе”, „Ву-тенг клан”... Направили смо распоред о томе шта ћемо да слушамо и гледамо, планирамо стриктно да га испоштујемо.