Од јуна кампања ТОНС-а Нови Сад за три дана

Туристичка организација Новог Сада (ТОНС) почетком јуна покренуће нову промотивну кампању „Нови Сад за три дана”, током које ће сваког четвртка на друштвеним мрежама објављивати предлоге за обиласке Новог Сада, и то за 52 викенда.
d
Фото: ТОНС

Сви туристи ће током такве јединствене посете, коју ће током кампање ТОНС промовисати, моћи да упознају разне излетничке правце. Између осталог, строги центар града, Фрушку гору, Сремске Карловце и друга места у околини, салаше на бачкој страни, неке од тачака на Дунаву и друге лепоте и атракције града. Моћи ће и да упознају мултикултуралност и искусе срдачност суграђана, по којој је Српска Атина и карактеристична.

Стога су из ТОНС-а позвали све хотелијере у граду који су вољни да обезбеде услугу по принципу „платиш две ноћи, а боравиш три”. Своје понуде могу им послати до 25. маја, а све информације могу се добити на сајту www.novisad.travel.

– Ми ћемо понуду инкорпорирати у наше промоције да бисмо на тај начин привукли што већи број, пре свега домаћих туриста, који су у претходном периоду, по подацима које имамо, чинили трећину укупног броја посетилаца – објаснила је за „Дневник” аналитичарка за промоцију туристичке понуде Тихана Путин. – По неким информацијама с бројних вебинара, којима смо присуствовали у претходном периоду, осим домаћих туриста, очекујемо и оне који ће моћи да дођу сопственим превозом или неким краћим летом до Новог Сада.

Туристи ће током посете моћи да упознају разне излетничке правце. Између осталог, строги центар града, Фрушку гору, Сремске Карловце и друга места у околини, салаше на бачкој страни, неке од тачака на Дунаву и друге лепоте и атракције
Фото: Дневник/Радивој Хаџић

У ТОНС-у истичу да су током ванредног стања путем друштвених мрежа добили мноштво порука од домаћих и страних туриста, који су истицали да једва чекају да се врате у град из којег су понели само лепе успомене. Од почетка месеца до 15. маја ТОНС је евидентирао 300.000 динара од уплате боравишне таксе, што, како је истакла Тихана Путин, говори у прилог чињеници да се и смештајни капацитети лагано поново „пуне”.


Приче и даље доступне и онлајн

Кампања „Нови Сад за три дана” употпуниће промоцију туристичких садржаја и прича о Петроварадинској тврђави, знаменитим женама и архитектури града, које је ТОНС током ванредног стања пласирао путем друштвених мрежа, а које и даље могу да се читају. Осим тога, на блогу на њиховом сајту биће пласиране и приче о туризму и култури.


– За сада се туристи, а нарочито домаћи, након покретања система ваучера и након наше промотивне кампање из периода ванредног стања, лагано враћају у наш град, а посебно посети салашима, винаријама, Фрушкој гори и Петроварадинској тврђави – казала је Тихана Путин. – Туризам је, нажалост, на светском нивоу претрпео огромне штете јер су стала сва домаћа и међународна кретања. Свакако да је и туристичка привреда у Новом Саду и Србији претрпела штету. По подацима Републичког завода за статистику ,за прва два месеца ове године забележили смо раст како броја ноћења тако и броја долазака туриста, што домаћих, што страних. Конкретно, остварено је више од 40.000 ноћења и преко 21.000 долазака и домаћих и страних туриста. То је у односу на исти период претходне године повећање од 15, 7 одсто. Када је реч о ноћењу, повећање је у односу на претходну годину било 4,4 одсто.

В. Бијелић

EUR/RSD 117.1527
Најновије вести