У Зрењанину укинуто самоочитавање водомера

ЗРЕЊАНИН: Одборници Скупштине града Зрењанина су на последњој седници у прошлој години изгласали измену Одлуке о снабдевању водом за пиће, пречишћавању и одвођењу атмосферских и отпадних вода, по којој је од 1. јануара укинута могућност корисницима услуга да са Јавним комуналним предузећем „Водовод и канализација” склопе уговор о самоочитавању водомера и уплати очитаног износа.

Самим тим, стављени су ван снаге потписани уговори о самоочитавању између корисника и предузећа. Како је образложено на скупштинском заседању, разлог доношења овакве одлуке је увођење система очитавања и контроле водомера који ће се спроводити даљинским електронским путем.

- На адресе 4.200 досадашњих самочитача послато је обавештење о стављању ван снаге уговора о самоочитавању, с објашњењем о начину задуживања од јануара и обавезама корисника до добијања првог рачуна. Досадашњи самочитачи за јануар 2018. године неће сами уплаћивати потрошњу, већ ће за тај месец бити задужени аконтативно на основу просечне уплаћене потрошње у протеклом периоду, а рачун ће им наше предузеће доставити почетком фебруара – потврдио је за „Дневник” руководилац Службе информисања и пословних комуникација у ЈКП „Водовод и канализација” Синиша Гајин.

Обавеза досадашњих самочитача је била да до краја 2017. очитају своје водомере и током јануара уплате трошкове за целокупну потрошњу до очитаног стања.

- Предузеће ће, чим временски услови то дозволе, обавити контролно очитавање водомера свих досадашњих самочитача. Уколико се том приликом утврди да је уплаћени износ мањи од очитаног стања водомера, утврђена разлика биће кориснику фактурисана у целокупном износу на првом наредном рачуну – наглашава Гајин.

Сви досадашњи самочитачи, који желе да на рачунима за јануар буду задужени на основу стварне потрошње, а не аконтативно на основу просечне, требало би да након 20. јануара очитају стање водомера и најкасније до 25. јануара та стања јаве на један од три начина - позивањем једног од бројева телефона: 023/535-773, 530-344, 593-003 (од 7.30 до 13.30 часова), слањем СМС поруке на број 064/811 60 99, или слањем мејла на слузба.оцитавања­викзр.рс (навести: име и презиме, адресу, стање водомера).

Све додатне информације корисници могу добити путем бесплатне корисничке инфо линије 0800/024-023, као и на сајту предузећа.

Ж. Балабан

Sunny
04.01.2018 • 09:58
Postoji jedan opravdani razlog zasto je samoocitavanje bilo korisno - nisu svi u mogucnosti da sede kuci i cekaju predstavnike vodovoda. Mnogi ljudi rade, a mnogi I ne zive u objektima u kojima imaju vodomer.
Cak i da najave svoj dolazak, ljudi ne mogu da uzmu slobodan dan na poslu da bi ih sacekali. U mom slucaju to bi znacilo da moram da putujem 1500km u jednom pravcu i bar 2 dana u putu.
A sto se tice njihovog akontativnog uplacivanja, meni su pre nekoliko godina na taj nacin naplatili preko 180m2 vise od potrosnje. Kad sam se zalio (i presao na samoocitavanje), ispravili su stanje u evidenciji, ali nisu vratili preplaceni novac. Obrazlozenje je bilo da I'm siste to ne omogucava, kao ni da evidentiraju preplatu.
EUR/RSD 118.4426
Најновије вести