Откривени остаци нове гигантске врсте диносауруса у Патагонији

БУЕНОС АЈРЕС: Аргентински палеонтолози представили су данас остатке гигантске, ново откривене врсте диносауруса биљоједа, пронађене у региону јужне Патагоније, наводећи да је реч о једној од највећих животиња икада.
2
Фото: pixabay.com/ Ilustracija

Палеонтолози су саопштили да је реч о врсти диносауруса тешких око 50 тона и дужине око 30 метара.

Откриће се десило у резервату природе Пуебло Бланко, а научници су 2018. године прво открили кости диносауруса које су биле толико велике да су морале да буду превезене комбијем до лабораторије у Буенос Ајресу, а возило се од тежине преврнуло.

У том инциденту нико није био повређен, а остаци диносауруса су остали нетакнути, пренео је Ројтерс.

Палеонтолог Николас Чименто рекао је да су научници одлучили да име нове врсте диносауруса буде "Chucarosaurus Diripienda", што значи "тврдо кувано и измиксано".

Према наводима научника, та врста диносауруса живела је у касној креди, а имала је бутну кост дужине 1,90 метара која је била подељена на три дела, од којих је сваки тежак више од 100 килограма.

У Патагонији су откривени остаци највеćих диносауруса, као што је колосални Патаготитан маиорум, највеćи диносаурус икада откривен.

У Аргентини је откривено око 140 врста диносауруса и та земља се сврстава међу три водеćе у свету по истраживању и откриćима у тој области, поред Кине и САД.