(ФОТО) XIAOMI ПРЕДСТАВИО НОВИ ЛУКСУЗНИ SUV Yu7 иде корак даље у дизајну, технологији и домету
Xiaomi YU7 надограђен је искуством производње првог Xiaomi аутомобила, али иде неколико корака даље – како дизајном, тако и хардвером.
Xiaomi је представио свој први електрични SUV, модел Xiaomi YU7, и тим потезом ушао у све популарнију категорију великих, луксузних SUV-ова.
На први поглед сличан раније представљеном SU7, нови Xiaomi аутомобил ипак има свој јасан идентитет, али и велики домет, снажан мотор и ентеријер у којем доминира панорамски дисплеј.
Електрични SUV за пожелети
Заборавите на чињеницу да име Xiaomi препознајете по паметним телефонима које прави. Компанија је већ озбиљно загазила у воде електричних аутомобила, а YU7 је озбиљан електрични SUV. Дугачак је тачно 4999 mm, широк скоро два метра, са класичном, спуштеном SUV силуетом.
YU7 долази у три боје – Смарагдно зеленој, Титанијум сребрној и Лава наранџастој. Xiaomi посебно истиче зелену нијансу, инспирисану колумбијским смарагдом, која има ефекат преливања боја у зависности од светлости.
Xiaomi се потрудио да ауто буде упечатљив, али без претераних експеримената. Детаљи попут електричних ручица које излазе када се приближите возилу доприносе модерном осећају, али овај аутомобил израђен је и да буде практичан. Тако, хауба израђена од алуминијума испод себе крије предњи пртљажник запремине од 141 литар.
Компанија тврди да YU7 има коефицијент отпора ваздуха од 0,245, што је веома добро за ову класу возила. Захваљујући активној решетки и специјално обликованим отворима за ваздух, Xiaomi каже да је успео да извуче додатних 59 километара домета.
Кабина са фокусом на практичност
Унутрашњост YU7 је једноставна и веома пространа. Све што се у кабини може видети или додирнути направљено је од квалитетних материјала, а седишта су обложена Nappa кожом. Предња седишта нуде масажу и подешавање положаја једним притиском дугмета, док се задња могу електрично спуштати за максималан комфор.
Несумњиво, највећи адут ентеријера је огромни Xiaomi HyperVision панорамски дисплеј, који се простире готово читавом ширином ветробранског стакла. Овај екран возачу пружа кључне информације директно у видном пољу, док путницима омогућава контролу мултимедије.
Перформансе, батерија и пуњење
Основна верзија Xiaomi YU7 има батерију капацитета 96,3 kWh, што према компанијиним тврдњама омогућава домет од чак 835 km по CLTC стандарду. Верзије Pro и Max имају нешто мање домете (760 km и 770 km), али долазе са јачим моторима и погоном на сва четири точка.
Најмоћнија верзија има чак 690 KS и убрзава до 100 km/сат за само 3,23 секунде, што овај SUV смешта у категорију спортских возила по перформансама.
Када је у питању пуњење, Xiaomi каже да ће возачи за само 15 минута на пуњачу добити око 620 километара домета, што звучи веома импресивно, али и веома корисно за дуга путовања.
Аутомобил поседује и напредне системе за асистенцију у вожњи – ту су LiDAR сензори, 4D радар и NVIDIA Thor процесор за аутономну вожњу.
Продаја Xiaomi YU7 креће овог јула у Кини, али цена још увек није објављена. Није познато ни када ћемо га видети на европском тлу.