Јапански хотел се решио половине робота јер су правили више посла за људе

Чини се да чак и роботи данас имају потешкоће да задрже посао, а пример је јапански Хенна Хотел (Чудни хотел) који се решио половине од укупно 243 робота јер су правили више проблема од оних које су могли решити, пише Кликс.
r
Фото: pixabay.com

У функцији више није робот у облику лутке под називом Ћури, а који је био асистент у свакој хотелској соби. Сири, Гуглов гласовни помоћник и Алекса могу одговарати на питања попут оних о радном времену музеја и продавница, за разлику од Ћури. То је постао значајан проблем јер је задатак робота био да надокнади недостатак људског особља у хотелу.

Роботи на рецепцији су такође замењени јер су људи морали фотокопирати пасоше гостију уместо њих. Роботски носачи пртљага су могли доћи до 24 собе, а хотел их има више од 100. Такође, у условима кише и снега нису били функционални, а често би се и заглављивали док су пролазили један поред другог. Главни хотелски робот није могао одговорити на питања о распореду летова, као ни о оближњим туристичким атракцијама.

Многи роботи који су повучени из употребе су били у служби годинама, због чега су превазиђени. Хотел је одлучио да их не замени новим, него да њихове послове повери људима, посебно због комплексних питања које гости имају.

EUR/RSD 117.1484
Најновије вести