Твитер неједнако третирао кориснике у вези с рекламама

САН ФРАНЦИСКО: Твитер је званично признао да су корисници те друштвене мреже који имају мање пратилаца виђали више реклама на својим профилима од оних које прати већи број људи.
tviter
Фото: pixabay.com

Таква политика примењивана је с намером да се популарним корисницима омогући боље корисничко искуство и да се они подстакну да што више користе платформу.

Раније су корисници са великим бројем пратилаца на својим профилима виђали мање реклама. Од недавно смо променили приступ и сада рекламе могу да виде сви они који користе Твитер. То значи да ће неки корсиници од сада виђати више реклама, рекао је портпарол те друштвене мреже за The Verge.

Нова мера је већ почела да се примењује, будући да се већ неколико недеља уназад неки популарни корисници са великим бројем пратилаца, жале да виђају више реклама него раније.

Тако је Твитер сада направио "уравниловку", што за резултат има то да популарни и много праћени корисници сада могу да осете како то изгледа бити "пролетер" на Твитеру, преноси Б92. нет.

Нова мера долази као последица слабије зараде од реклама, за шта та комапнија криви проблеме са оглашавањем производа и "алармантно лошу праксу управљања подацима".

Твитер обично од корисника тражи дозволу да дели информације о врсти уређаја са кога му приступају, вај-фај вези и оперативном систему.

Подешавања која су била задужена за контролу тих података, међутим, нису функционисала како треба, па су информације цуреле према оглашивачима онда када није требало.

Проблем је сада решен, што је добро за кориснике, али не и за компанију, будући да оглашивачи желе да прецизније циљају праћеније кориснике, за које је вероватније да ће трошити више новца на њихове производе.

Твитер зато сада тражи дугорочније решење овог проблема, наводи Б92.нет.

EUR/RSD 117.5559
Најновије вести