Коронавирус утицао на пад вредности деоница произвођача пива Корона

Појава коронавируса не само да утиче на респираторни систем људи, него овај смртоносни вирус утиче и на потрошачко тржиште.
b
Фото: pixabay.com

Према последњим информацијама, многи верују како је коронавирус утицао на пад вредности деоница произвођача пива Корона (Corona).

Ни Корона пиво, ни компанија Anheuser-Busch уопште немају никакве везе с коронавирусом. Но чини се да људи мешају пиво Корона са смртоносним вирусом. Срећом, пад продаје деница је све мањи, али штета је већ учињена. На Гугл трендовима приказује се скок претраживања Корона пива од краја јануара 2020. године и у почетку фебруара.

Други бесмислени појмови за претраживање укључују "пивски вирус" и "пивски коронавирус". Становници Данске и Камбоџе највише су претраживали ове појмове.

С друге стране, из ове пивске компаније су за Бизнис инсидер казали како купци не повезују вирус с њиховим пићем.

"Верујемо да, углавном, потрошачи разумеју да не постоји веза између вируса и нашег пословања", рекла је Меги Боуман, представница компаније Corona Constellation Brands.

Како су коронавирус и Корона пиво добили име?

Једноставно речено, Корона на латинском значи круна. Маркетиншка стратегија која стоји иза имена овог пива била је да се конзументи пива Короне осећају као краљ и краљица. Или су можда желели пиво Корона позиционирати као краља/краљицу пива.

А сада пређимо на вирус. Коронавирус је добио име због шиљака на својим рубовима који чине да изгледа попут круне када се посматра под микроскопом.

Корона пиво се суочило с последицама, али шта је с осталим производима?

Нема сумње да се Корона пиво суочило с тешким последицама, али чини се да су све друге индустрије погодиле џекпот.

Рецимо, на Новом Зеланду људи су куповали залихе хране за два месеца и маске како би се заштитили од вируса. Престали су јести напољу и ограничили интеракцију с људима. Све маске у апотекама су распродане. Само у Кини је продато 80 милиона маски у само два дана.

(klix.ba)

EUR/RSD 117.1627
Најновије вести