Лакост без крокодила

ПАРИЗ: Француски модни бренд Лакост, у сарадњи са Међународном унијом за очување природе (ИУЦН), заменио је култни лого крокодила како би упозорио на проблем угрожених животиња.
lakost
Фото: Youtube Printscreen

Лакост је представио десет нових мотива за своје култне поло мајице и први пут ће, за 85 година постојања, заменити лого бренда, преносе агенције.

Свака од десет животиња које су мотиви на новим Лакост мајицама је на рубу изумирања.

Представљене су: бурманска корњача, јавански носорог, северни лемур, суматрански тигар, калифорнијски кондор, какапо, вакита, анегада граунд игуана, источни црнокрестасти гибон и саола.

Расположиво је само 1.775 поло мајица. Битно је нагласити да је број произведених поло мајица једнак броју преосталих живих јединки представљених угрожених врста.

Мајица кошта 183 долара, а сав новац биће дониран Међународној унији за очување природе.

 

EUR/RSD 117.1474
Најновије вести