Волмарт развија технологију за праћење емоција купаца

ЊУЈОРК: Амерички трговински ланац Волмарт развија технологију за препознавање и анализирање израза лица купаца док стоје у реду за касу, како би утврдила да ли су бесни и незадовољни.
Epa (Michael Reynolds)
Фото: Epa (Michael Reynolds)

Предвиђено је коришћење видео камера на касама, које би пратиле изразе лица и кретање купаца, у настојању да идентификују различите нивое незадовољства, наводи се у поднеску патента, а преноси „Дејли мејл“.

Уколико технологија детектује незадовољство клијента, то ће се дојављивати шефовима трговине који ће се онда лично позабавити проблемом.

Волмарт нову технологију помало заташкава због могућих проблема око питања приватности, а и зато што представља радикални заокрет од традиционалне трговине која почива на људској интеракцији.

EUR/RSD 117.1205
Најновије вести