ПОНОВО ПРОБЛЕМИ С МОСТОМ ПРЕКО ВЕЛИКОГ БАЧКОГ КАНАЛА Друга санација за две године РАДОВИ НА ДЕЛУ АСФАЛТА ГОТОВИ ДО 10. ЈУЛА
Када је крајем октобра 2023. године, након пет месеци радова на реконструкцији, поново за саобраћај отворен мост преко Великог бачког канала на путу ка Апатину, Сомборци су се понадали да ће наредних неколико деценија бити олакшан прелаз преко ове ћуприје.
Мост је тада први пут реконструисан од 1964. године. Ипак, за мање од две године овом мосту преко ВБК биле су потребне две санације, па се тако ових дана пролази уз регулисање саобраћаја привременим семафорима како би радници поправили уништени већ пропали асфалт.
Проблеми са овим мостом почели су свега неколико седмица након свечаног отварања после његове петомесечне реконструкције, када се у подножју моста, у близини компаније „Бетоњерка“, асфалтни покривач набрао, па је неколико дана једна трака била забрањена за саобраћај док се након скидања постојећег хабајућег није поставио нови слој асфалта. Након тога слична оштећења су наставила да се појављују на целом мосту, па је крајем прошлог месеца поново дошло до затварања једне траке и постављања привремених семафора, а радници су прионули на скидање делова асфалтног покривача и тампона испод њега.
Како су својевремено најавили из ЈП „Путеви Србије“, ови радови би требали да потрају до 10. јула, након чега би и саобраћај требало да се нормализује.
Када је реч о недавној реконструкцији самог моста преко Великог Бачког канала код сомборске „ЕПС Електродистрибуције“ , Јавно предузеће „Путеви Србије“ је још током 2021. године спровело јавну набавку за његову реконструкцију да би након окончања поступка, 27. јануара 2022. године био изабран извођач радова. Тада је посао додељен групи извођача коју чине „Србијапут“ а.д. Београд, „Вест- градња“ д.о.о. Шабац и „Србијапут логистика и изградња“ д.о.о. Београд, а вредност радова је процењена на 109.769.429 динара не рачунајући порез на додату вредност.
Тада је уједно најављено потписивање уговора са извођачем до пролећа, након чега су требали и да отпочну радови на обнови моста чији је рок завршетка, према одредбама спроведене јавне набавке, био 120 дана, док су према пројектно-техничкој документацији, планирани радови на рехабилитацији овог путног објекта у целој дужини тако што би било обављено уклапање пута са обе стране моста са израдом нове асфалтне коловозне конструкције, уз постављање система за одводњавање атмосферских вода и поправку пешачких стаза са обе стране моста.