clear sky
15°C
06.11.2025.
Нови Сад
eur
117.2334
usd
102.0131
Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Нови Сад
  • Бачка Паланка
  • Бачка Топола
  • Бечеј
  • Београд
  • Инђија
  • Крагујевац
  • Лесковац
  • Ниш
  • Панчево
  • Рума
  • Сомбор
  • Стара Пазова
  • Суботица
  • Вршац
  • Зрењанин

ОПАСНА НОВИНА НА ТИНДЕРУ: АИ ће анализирати ваше приватне фотографије — све „ради љубави“

06.11.2025. 13:10 13:36
Пише:
Извор:
танјуг/Дневник
Друштвене мреже
Фото: pixabay.com

ДАЛАС: Америчка Меч група, власник апликације за упознавање Тиндер, најавила је током разговора са инвеститорима да ће постепено уводити нову функцију засновану на вештачкој интелигенцији након пада броја претплатника за седам одсто међугодишње у трећем кварталу 2025. године.

Број претплатника на апликацији Тиндер је већ девет узастопних квартала у паду, а Меч група жели да преокрене тренд функцијом под називом "хемија", која ће корисницима постављати питања и, уз њихову дозволу, анализирати фотографије из галерије телефона које нису јавно подељене како би сазнала више о њиховим интересовањима и личности.

Ако вештачка интелигенција, на пример, примети да корисник има у галерији фотографије са планинарења, може да га повеже са потенцијалним партнером који дели слична интересовања, преноси Тех кранч.

Функција се већ тестира на Новом Зеланду и у Аустралији и биће "главни стуб Тиндеровог предстојећег искуства са производом за 2026. годину", рекао је извршни директор Меч групе Спенсер Раскоф.

Друштвене мреже
Фото: pixabay.com

Меч група није једина компанија која од корисника тражи приступ фотографијама које нису јавно подељене. Мета је недавно увела алат који користи вештачку интелигенције за анализу слика из галерије како би предлагао визуелна побољшања. У оба случаја, стручњаци напомињу да је корист за корисника ограничена, док се отвара питање приватности и безбедности података.

Тиндер је већ раније увео неке функције засноване на вештачкој интелигенцији, али је његов приход у трећем кварталу 2025. упркос иновацијама опао за три одсто међугодишње. Млади корисници се делимично враћају упознавању у реалном животу уместо апликација, док други смањују потрошњу услед слабљења куповне моћи и рецесије.

Извор:
танјуг/Дневник
Пише:
Пошаљите коментар