Кентаки фрајд чикен мења слоган због короне

ЛУИСВИЛ: Чувени амерички ланац ресторана "Кентаки фрајд чикен" (КФЦ) привремено ће престати да користи дугогодишњи слоган "прсте да полижеш", јер то сматра неодговарајућим у време пандемије корона вируса.
e
Фото: Pixabay.com

Руководство ове америчке компаније сматра да би тако требало дати допринос борби против пандемије, у којој је лична хигијена постала приоритет, пренео је Ројтерс.

Док нам са свих страна поручују да морамо да носимо заштитне маске и често да перемо руке, док здравствени званичници препоручују да се не дотиче лице, руководству КФЦ овај стари, добро познати слоган више "не звучи како би требало".

Слоган "прсте да полижеш" који је Јам Брендс, власник ланца, користио 64 године, биће повучен у понедељак у целом свету и користиће се поново тек када за то буде време, саопштила је компанија.

EUR/RSD 117.1117
Најновије вести