Градски превозник је након спроведеног тендера тај посао поверио фирмама „Телеком Србија” и „Bus Logic”. Њихова заједничка понуда била је тешка нешто мање од 65 милиона динара, а обавезали су се да ће у руку од 75 дана испоручити и имплементирати нови систем наплате карата. Одржавање система ће за годину дана ЈГСП коштати више од 9,7 милиона динара.
Та набавка би, осим израде система електронске наплате карата на линијама у градском саобраћају, испоруке и уградње 105 уређаја за такву врсту куповине карата, требало да обухвати и надзор над одвијањем јавног превоза путника и евиденцију коришћења возних карата у систему јавног превоза. ЈГСП, између осталог, купује и бесконтактне пластичне чип-картице које ће се користити као возне и моћи ће да буду персонализоване или не. Оне ће важити за одређени број вожњи, за одређени временски период или ће се користити с уплаћеним авансом, односно, тзв. електронским новчаником. Плаћање карата би требало да буде могуће и на продајним местима и путем мобилне и интернет апликације, сајта, ЉР кода или НФЦ технологије.
Крајем 2019. године директор ЈГСП-а Милован Амиyић рекао је за „Дневник” да нови систем не подразумева само куповину и наплату карата на електронским уређајима већ ће имати и валидаторе карата и могућност плаћања картицама.
Фирме које су одабране путем тендера морају да обезбеде да систем који се уграђује може да се надогради на остатак мреже линија, тј. да може да се угради и у возила ЈГСП-а која саобраћају на приградским и међумесним линијама. Иначе, ЈГСП је у току јавне набавке која је била расписана, примио приговор другог понуђача, а у поднетом захтеву за заштиту права понуђача наведено је да се оспорава садржина конкурсне документације. Ипак, градски превозник тада није обуставио поступак.
У октобру је градски превозник у нешто више од 100 аутобуса на градским линијама уградио електронске уређаје за продају возних карата, који су заменили старе машинице. И за тај посао ЈГСП је одабрао фирме „Телеком Србија” и „Bus Logic”. Директор градског превозника рекао је крајем године за наш лист да би ти уређаји након увођења електронског система наплате карата могли бити премештени у аутобусе на приградским линијама док се нови систем наплате у будућности не прошири и на те трасе.
В. Бијелић