ЈКП „Тржница”: Хигијеном пијаца задовољно 85 одсто испитаника

По резултатима истраживања хигијене на пијацама којима управља ЈКП „Тржница”, урађеног крајем септембра, 85 одсто суграђана је задовољно одржавањем хигијене, док 12 одсто испитаника није. Оцену није дало три одсто анкетираних.
1
Фото: Дневник

Како је рекла помоћница директора тог предузећа за маркетинг и односе с јавношћу Ана Патаки, ове године је у анкети учествовало 300 саговорника, и то на Футошкој пијаци, Сателитској, Рибљој, Лиманској,  Детелинарској и Петроварадинској пијаци, а просечна оцена за хигијену за ову годину је 3,7, на скали од један до пет.

– ЈКП „Тржница” посвећује велику пажњу хигијени на пијацама, стога сваке године путем анкете, у разговору с купцима, истражујемо колико су суграђани задовољни и резултати су сваке године задовољавајући, што нам је веома драго – казала је Ана Патаки. – Први пут је у истраживању хигијене на пијацама испитивано задовољство хигијеном на продајним местима на којима се продају месо, сир, јаја и слично. Велики број саговорника не купује те животне намирнице те нису хтели да одговоре на питања. Стога смо их обрађивали засебно, да не би утицали на коначну оцену.

По њеним речима, суграђани су оценили Сателитску пијацу као најчистију, док је најнижу оцену добила Футошка. Осим тога, корисници пијачних услуга су дали неке сугестије и примедбе за поједине пијаце, па су тако за Лиманску изразили жељу да се мало чешће пере, а указали су и на ванпијачну продају цвећа на бициклистичкој стази.

– Једна од притужби је да хигијеничари праве буку ноћу, а да надстрешнице изнад тезги представљају ругло, као и то да неки продавци пуше за тезгама, док неки продавци не истичу цене – каже Ана Патаки. – Исто тако, недостаје контејнера и канти, а то су нам сугерисали и за Детелинарску пијацу. Тамо се људи жале да су им најлони који се налазе између тезги сметња и да је воће и поврће скупо. Оценили су да се хигијеа поправила.

По њеним речима, на неке ствари „Тржница” може да утиче, зато су и спровели анкету јер су желели да докуче чиме људи нису задовољни, не би ли побољшали квалитете тих услуга. Стога ће уважити све сугестије и потрудити се да исправе пропусте. Међутим, на неке ствари, као што је формирање цена производа или пушење појединих продаваца, не могу утицати јер цене формирају сами продавци, као и сопствене навике.

И.Бакмаз

Фото: архива Дневника

EUR/RSD 117.1643
Најновије вести