Нови СМС сервис за кориснике услуга Новосадске топлане

Како би унапредили квалитета комуникације са корисницима услуга и примене мера превениције преношења вируса ковид-19 непосредним контактом, Новосадска топлана покренула је нови СМС сервис за пријаву рекламација на квалитет услуга.
sms prevara ilustracija/pixabay.com
Фото: pixabay.com

Корисницима се отвара нова могућност да на бројеве телефона 064/81-81-580 и 064/81-81-581 сваког дана од 6 до 22 часа, путем СМС поруке пријаве рекламацију на квалитет испоруке топлотне енергије за грејање и припрему топле потрошне воде. У СМС поруци је потребно навести име и презиме, тачну адресу, спрат и број стана на који се рекламација односи, као и кратак опис рекламације, а све у циљу што ефикаснијег решавања пријављеног проблема.  

Наведени бројеви телефона служиће ИСКЉУЧИВО за пријаву рекламација путем СМС поруке и апелујемо на кориснике услуга да поменуте бројеве не користе у друге сврхе.

Подсећамо да су, за сва питања и рекламације на квалитет услуге, корисницима на располагању и бројеви телефона 423-712, 420-853 као и могућност позивања броја 0800-100-021 сваког дана од 6 до 22 часа. Корисници могу да се обрате и путем мејл адресе osj@nstoplana.rs . У случају цурења на кућној инсталацији, због хитности интервенције и доступности телефона корисницима 24 сата, потребно је позвати на број телефона 4881-105, који је на располагању искључиво за ту врсту пријаве.

„С обзиром на епидемиолошку ситуацију молимо кориснике услуга да се за сва питања и рекламације Предузећу обраћају телефонским или путем мејла, како бисмо могућност преношења вируса свели на минимум. Уколико корисници имају преку потребу да дођу лично, подсећамо да су просторије Корисничког центра, у Улици Владимира Николића број 1, отворене  радним данима од 7 до 20 часова и суботом од 7 до 15 часова, уз стриктно спровођење свих мера превенције ширења вируса. За предају докумената шалтер Писарнице отворен је радним данима од 7 до 15 часова“, кажу у Топлани.

 

 

EUR/RSD 117.1131
Најновије вести