Током обиласка Аеродрома "Никола Тесла" Михајловићева је на питање новинара како ће концесија "Тесле" утицати на предузеће "Аеродроми Србије" рекла да ће држава наставити да кроз ово предузеће улаже у развој локалних аеродрома.
"Неће бити застоја у развоју других мањих аеродрома због концесије. ''Аеродроми Србије'' свакако опстају. Ниш и Поникве су у власништву локалних самоуправа, наставља се њихов развој и улагање и нама свакако требају резервни аеродроми. Краљево још увек нисмо привели оној намери коју смо желели и надам се да ћемо то урадити јер је Краљево на геостратешком месту и одличан је за карго саобраћај", објашњава Михајловићева.
Говорећи о учесницима у процесу избора концесионара београдског аеродрома "Никола Тесла", министарка је рекла и да ће се име другопласираног понуђача знати када се заврши законом утврђен период за жалбе.
Директор Центра за контролу летења Србије и Црне Горе (СМАТСА) Радојица Ровчанин рекао је да сваки добар аеродром у свету мора да има и, како каже, добру контролу летења.
"СМАТСА је тренутно у великим пројектима. Радимо два радара на Бесној кобили на аердорому, торањ у Нишу, систем навигације у Нишу и торањ у Београду који је међу десет највећих у свету", каже Ровчанин и истиче да је СМАТСА спремна да опслужи и десет милиона путника, односно, авионе који буду слетали на аеродром "Никола Тесла".
СМАТСА, додао је, школује више од 200 пилота, а да у будућности планирају да обуку за пилоте предају некој другој кући, а да је њихов циљ да се фокусирају на даљи развој провајдерских услуга.