"Чини се да је било веће интересовање него за претходне парламентарне изборе, јер се играчи више вежу за одређеног кандидата, него за странку. Ту се људи кладе из задовољства, да прикажу своје мишљење", рекао је Тањугу директор букмејкинга у компанији Моцарт Бојан Чубовић.
Он истиче да је интересантно да су у тој врсти клађења играчи острашћенији, него када је реч о спортском клађењу.
Према његовим речима, кладионице Моцарт на својим уплатно-исплатним местима примале су опкладе за председничке изборе до четвртка у поноћ, када је почела изборна тишина.
"И овога пута, као и протеклих десетак година, колико приређујемо овакву врсту игара, кладинице Моцарт дале су својим играчима могућност да се кладе на одређеног председничког кандидата. Поред тога, у нашој понуди могла је да се одабере и могућност клађења и на излазност..", подсетио је Чубовић.