Брже решавање комуналних проблема Сомбора уз помоћ апликације

СОМБОР: Градска управа Сомбора велику пажњу поклања електронским услугама, како би грађанима омогућила лакшу, бржу и ефикаснију комуникацију са градским структурама без непотребног трошења времена. Годинама уназад ова варош предњачи у увођењу најсавременијих облика администрирања.
Naslovnica sajta/aplikacije za prijavljivanje komunalnih problema Foto: Dnevnik.rs
Фото: Насловница сајта/апликације за пријављивање комуналних проблема Фото: Дневник.рс

Управо је Сомбор међу првим српским локалним самоуправама увео издавање извода из матичних књига и других докумената уз електронско наручивање, захваљујући дигиталним технологијама овај град предњачи и у брзини издавања грађевинских дозвола, по чему је без премца у целој држави, одавно ради и услужни центар на коме се без гужви и редова решавају захтеви овдашњих грађана у комуникацији са локалном самоуправом...

Сада се отишло и корак даље, па је Сомборцима омогућено да користе апликацију „Пријави комунални проблем“ тако да грађани непрописно паркирање, дивље депоније, рупе на путевима, оштећене контејнере, оштећене клупе, или неки други проблем, осим преко сајта града, од сада могу пријавити и уз помоћ ове апликације.


Фото: QR код апликације за пријављивање комуналних проблема Фото: Дневник.рс

Без устручавања

У покушају да разбије устаљену праксу и очекивања суграђана да ће се проблеми и без икаквог личног ангажовања, па и осећаја грађанске одговорности, решавати „сами од себе“, из Градске управе су позвали Сомборце да се не устручавају у коришћењу нове дигиталне услуге.

- Као град који развија нове моделе и начине комуникације са грађанима, овим путем позивамо све суграђане да активно користе нову апликацију „Пријави комунални проблем“ и на тај начин помогну да учинимо наш град још лепшим и уређенијим – поручују из Градске управе.


Путем апликације становници свих насељених места на територији града Сомбора су у прилици да на једноставан и  брз начин пријаве комунални проблем било које категорије. На овај начин омогућава се стална комуникација са грађанима и решавање проблема уз њихову помоћ, а избегавају се процедуре и папирологија које су грађанима компликоване и заморне.

Како кажу у Градској управи, након што се посети адреса www.prijavi.rs (или скенира такозвани QR код), попуне основни подаци о проблему, на лицу места фотографише одређени комунални проблем и проследи пријава, надлежне градске службе ће га решити у најкраћем могућем року. Апликација користи ГПС, односно систем сателитског позиционирања помоћу којег се одређује тачна локација на којој се одређени проблем налази. Апликацију може да користи и анонимни корисник, односно савесни грађанин који жели да пријави одређени комунални проблем и нема обавезу да остави своју електронску адресу или име и презиме.

М. Миљеновић

 

 

EUR/RSD 117.1643
Најновије вести