Жалбе Кањижана на јануарске рачуне за гас

КАЊИЖА: Већи број потрошача природног гаса из насеља кањишке општине пожалио се због рачуна за утрошени гас у јануару, а многи појединачно подносе рекламације испостави ЈП „Србијагас” у Кањижи. 
1

Наводно је споран обрачун за око 2.000 потрошача из Кањиже и још пет насеља ове општине.Саопштењем се огласила Општина Кањижа, у коме обавештава грађане да се писменим путем обратила Јавном предузећу „Србијагас“ у вези са рачунима за гас који су уручени на територији општине, наводећи да су погрешно израчунати количина, односно квалитет потрошеног природног гаса за јануар.

У саопштењу локалне самоуправе се наводи да су због погрешне рачунице домаћинства која користе гас добила рачун са већим износом него што је била стварна потрошња.

„Без обзира на то да локална самоуправа није надлежна нити у формирању цене гаса, нити у надзору обрачуна потрошње, ипак жели и на овај начин да заштити интересе оних грађана који користе природни гас у свом домаћинству”, каже се у саопштењу локалне самоуправе Кањиже, најављујући да ће информисати грађане чим добије одговор од „Србијагаса”.

Потрошачи се жале да су добили знатно увећане рачуне, не само из домаћинстава, него и институција чији трошкови се подмирују из буyета општине. У односу на децембарске рачуне, на јануарским је уочљиво да је обрачуната испорука квалитетнијег гаса, на шта је навише вршена корекција испоручене количине гаса и све обрачунато по важећој цени. Међутим, потрошачи се жале да им је испоручиван природни гас са локалних извора који је слабијег квалитета, због чега су имали већу потрошњу, а да им је обрачунато као да су користили знатно квалитетнији увозни руски гас.

М. Митровић

Фото: М. Митровић   

EUR/RSD 117.1643
Најновије вести