Највећи број позива суграђана односио се на рад секундарне инсталације грејања, што је уобичајено за почетак грејне сезоне. Из тих разлога апелујемо на кориснике да буду стрпљиви када је реч о пријавама кварова, или о проблемима са грејањем у наредним данима, јер иако је секундарна инсталација у власништву станара, односно купаца, ЈКП „Градска топлана” чини све како би изашла у сусрет свима онима који су своје молбе упутили на диспечерски телефон, истакла је портпаролка овог предузећа Меланија Лојпур.
У „Градској топлани” очекују да ће у наредним данима доћи до стабилизације и у раду секундарних инсталација. Као и у претходним грејним сезонама, ово предузеће грејаће у складу са временским условима, домаћински и одговорно, наводи се у саопштењу.
Број диспечерске службе на који се грађани могу јавити уколико имају проблема је 023/3150-160.
Ж. Б.