„ВОЗИТЕ ИХ ПРАВО НА ОТПАД!” Аутомеханичар објавио ЦРНУ ЛИСТУ најгорих половњака; ОВИ чим пређу 160.000 км крећу САМО КВАРОВИ
Ако аутомобил планирате да користите дугорочно, важно је знати који модели једноставно нису конструисани да издрже више од 160.000 километара.
Куповина аутомобила представља једну од већих финансијских одлука које појединац доноси у животу. Иако се у почетку пажња најчешће усмерава на авансну уплату или услове отплате кредита, прави трошкови постају видљиви тек касније, кроз редовно одржавање, непланиране поправке и природно трошење делова, пише Best Life.
Ако аутомобил планирате да користите дугорочно, важно је знати који модели једноставно нису конструисани да издрже више од 160.000 километара. У једном виралном ТикТок видеу, стручњак за аутомобиле Зек Трахан издвојио је пет модела које, како каже, "не бисте смели да возите толико дуго или уопште“.
Његова порука је јасна: "То би била озбиљна грешка.“ Ево које аутомобиле никако не препоручује:
Трахан истиче да би, уколико се и одлучите на куповину Range Rovera, требало би да га продате пре него што пређе 80.000 километара.
"Искрено, не бих веровао ниједном моделу ни током последњих 80.000 км, а камоли дупло више“, каже он. "Ако мотор већ нема проблема с компресијом, вероватно има десетине места где цури уље или расхладна течност.“
Према порталу Autotrader, Range Rover важи за компликовано и скупо возило, са изузетно скупим деловима. Посебно се не препоручују модели произведени пре 2012. године, док се верзије из 2014. често повезују са електронским кваровима. Трахан саветује: "Једноставно их избегавајте.“
Киа оптима
Овај модел се често повезује са проблемима у електрици и непоузданим моторима.
"Изненадило би ме да мотор издржи и до 160.000 километара, а камоли више“, каже Трахан. "И то без да уопште спомињемо електричне кварове.“
Према сервису Manahawkin Киа из Њу Џерсија, чести проблеми укључују кварове акумулатора, осигурача и електронског контролног модула који управља мењачем и емисијама.
Jeep Compass
Трахан овај модел описује као "хорор на четири точка“.
"Да сам добијао долар сваки пут када ми неко исприча лоше искуство са овим моделом…“, нашалио се. "Ни близу не бих веровао да може прећи 160.000 километара.“
CarParts.com наводи да су најчешћи проблеми код овог модела: тешко покретање мотора, цурење воде, бучне кочнице, прегревање мењача и кварови на вешању. Масерати
"Морате бити посебна особа да купите Масерати после 16.000 километара“, каже Трахан уз осмех.
Иако луксузан, Масерати, нарочито модел Ghibli често показује знаке кварова већ при ниској километражи. Високи трошкови одржавања и резервних делова чине га аутомобилом који више плаћате због имиџа него због поузданости.
Dodge Journey
Ако размишљате о овом моделу, Трахан има једноставан савет: "Немојте га куповати. После 160.000 км једино путовање које ћете њиме направити је до механичара или отпада“
Према порталу Motor Axle, међу главним проблемима се издвајају честа оштећења мењача, кварови мотора, лоша поузданост и кварови у електричном систему. Посебно су ризични модели произведени од 2009. до 2012. године.