ХОРЕС позива угоститеље да поштују нову меру

Директор ХОРЕС-а Георги Генов рекао је Танјуг да је увођење редара мера коју је требало спровести и раније и каже да је то удружење предлагало да сваки угоститељски објекат има лице које ће контролисати госте, али и запослене.
Primena novih mera u beogradskom hotelu „Moskova“  Foto: Tanjug/video
Фото: Примена нових мера у београдском хотелу „Москова“ Фото: Танјуг/видео

БЕОГРАД:  Почела је да се примењује нова епидемиолошка мера која подразумева да сваки угоститељски објекат мора да има одговорно лице чији је задатак да контролише госте да ли се придржавају мера за спречавање ширења короне, а у Пословном удружењу хотелијера и ресторана Србије (ХОРЕС) поручују да је то добра мера и позивају угоститеље да је поштују.

Директор ХОРЕС-а Георги Генов рекао је Танјуг да је увођење редара мера коју је требало спровести и раније и каже да је то удружење предлагало да сваки угоститељски објекат има лице које ће контролисати госте, али и запослене.

"Против смо колективног кажњавања, скраћења радног времена, а онај ко поштује све прописане мере треба да ради, у супротном треба да буде кажњен", истакао је Генов.

Једино што угоститељи могу да ураде је да се придржавају прописаних епидемиолошких мера на који их ми стално и позивамо и наглашава да се око 70 одсто ресторана придржава мера, те да је гостима највећи проблем ношење маски.

Генов је подсетио да то удружење стално предлаже да се ПДВ на храну спусти са 20 на 10 одсто, што би помогло угоститељима да могу да преживе ову тешку ситуацију.

Менаџер хотела Москва Иван Бастаја коментарушући нове епидемиолошке мера каже за Тањуг да хотел од почетка увођења епидемиолошких мера има лице које је задужено за контролисање придржавања мера гостију, али и особља.

Бастаја додаје да су гости на самом почетку пандемије били доста обазривији, те подсећа да је у хотелу обавезно ношење маски, рукавица, као и да на улазу у хотел има дезо баријера.

Додаје да у хотелским собама гости имају разна дезинфекциона средства и да су обезбеђене маске за сваког госта.

Лидија Гајић из ресторана Три шешира каже да је код њих менаџер ресторана задужен за контролисање придржавања епидемиолошких мера код гостију.

Гајић истичец да је у ресторану обавезна дезинфекција руку, ношење маски и одржавање прописане дистанце.

"Гости су јако одговорни, носе маске и скидају их за време ручка или вечере", каже Гајић.

Појашњава да је број гостију у ресторану смањен за више од 50 одсто, те да за столом гости могу да седе само са својом породицом и пријатељима, а размак столова је на прописаној удаљености.

Како каже ресторан није имао упите за одржавање већих прослава, јер гости воде рачуна о свом и здрављу ближњих.

EUR/RSD 117.1643
Најновије вести