Direct Media постаје део United Medije

БЕОГРАД: United Media предала је данас Комисији за заштиту конкуренције захтев за одобрење куповине 100 одсто удела у компанији Direct Medije на тржиштима Србије, Црне Горе, Македоније и Албаније, што укључује и захтев за одобрење Direct Mediji за куповину терестријалних телевизијских станица Пинк БиХ и Пинк Црна Гора. 
e
Фото: ilustracija

"Direct Media је модерна адвертајзинг агенција која има велики број клијената у више земаља региона, одличне односе са ТВ станицама и медијима и добро разрађене моделе пласирања и монетизације локалне продукције и атрактивних садржаја. Због тога смо их препознали и као одличну платформу за покретање трансформације телевизија у региону кроз примену нових технологија које се сада уводе у целом свету", каже директор United Medije Александра Суботић.

Како се наводи у саопштењу ове агенције, Direct Media је скоро две деценије регионални лидер на трзисту медијских и комуникацијских агенција, као и, наводи се, важан партнер у продукцији телевизијског садржаја. 

"Драго нам је да је United Media препознала вредности Direct Medije, и верујем да ће наше удруживање бити кључни фактор трансформације региона ка будућности телевизијског оглашавања у новом дигиталном добу", изјавио је председник компаније Direct Medije, Крашимир Гуергов. 

Овом аквизицијом, каже се, Direct Media постаје део великог система United Medije и наставља развој нових технологија, иновативних адвертајзинг модела и примене дигиталног маркетинга. 

"То ће омогућити да се осмишљена решења пласирају кроз различите платформе, а Direct Mediji осигурати потенцијал за даљи раст".

Pink International Company и Жељко Митровић, наводи се у саопштењу, потписали су данас сагласност Direct Mediji, односно United Mediji, да приступи процесу добијања сагласности од надлежних агенција за конкуренцију, а поводом аквизиције две терестријалне телевизије - телевизије Пинк Медија у Црној Гори и телевизије Пинк БХ у Босни и Херцеговини. "Стратегија развоја и будући планови Пинк Медиа Групе усмерени су ка убрзаном развоју продукције, градњи нових продукционих капацитета, пуштању нових кабловских канала као и трансформацији ка потпуно дигиталном облику" речено је у саопштењу. 

Како се каже у складу са тим амбицијама Пинк Медија Група је донела одлуку да своје ресурсе концентрише у Србији и на тај начин успостави бољу и продуктивнију контролу над свим својим телевизијским, продукционим и дигиталним операцијама које има у скоро 20 земаља Европе и Света.

"Средства од ове аквизиције Пинк Медиа Група ће употребити за изградњу нових продукционих капацитета, бржи развој и ширење платформе са преко 60 Пинк канала као и за откуп 10 одсто удела Pink International Company којим ће Жељко Митровић поново постати 100 одсто власник централне и најзначајније компаније Пинк система" прецизира се. 

EUR/RSD 117.1643
Најновије вести