Ако се преговори о планираној инвестицији успешно заврше, Амазон ће стећи отприлике 5,0 посто удела у Бартију, према тренутној тржишној вредности те фирме, треће по величини индијске телекомуникационе компаније са више од 300 милиона претплатника.
Разговори између Амазона и Бартија долазе у време када глобални берзански играчи инвестирају значајна средства у дигитални огранак компаније Рилајенс Индастрис, која је власник компаније Ђио (Јио), Бартијевог конкурента на телеком тржишту, примећује британска агенција.
Рилајенсова дигитална јединица је, наиме, последњих недеља прикупила 10 милијарди долара од инвеститора као што су Фејсбук, фонд ККР и други.
Амазон сматра Индију кључним тржиштем за раст, на којем је до сада уложио 6,5 милијарди долара углавном у јачање свог присуства у е-трговини.