Индустрија онлајн игара профитира од коронавируса у Кини

ПЕКИНГ/ШАНГАЈ: Индустрија онлајн игрица и кратких видео записа је једна од малобројних која профитира од избијања коронавируса у Кини, извештава Ројтерс.
kompjuter
Фото: Dnevnik.rs

Милиони Кинеза који остају код куће у карантину да би се спречило ширење заразе, забавља се и прекраћује време прегледањем и преузимањем онлајн игрица и видео клипова у последњих неколико седмица.

Недељна преузимања скочила су од 20. до 26. јануара за 77 одсто на видео апликацији Сигуа компаније БајтДенС, након што је објавила да планира да бесплатно емитује премијеру филма "Изгубљени у Русији“, према подацима апликације Ени за праћење броја прегледа и преузимања.

Ова промена је подстакла неке компаније које се у маркетингу више ослањају на изложбене манифестације, попут произвођача аутомобила "Тесле" и "Мерцедес-Бенца", да појачају промовисање својих производа на мрежи.

Инвеститори су искористили овај тренд и преусмерили улагања у кинеске компаније које се баве издавањем игрица, што је резултирало растом цена њихових акција.

Примера ради, акција кинеског Тенцента је скочила у уторак 2,0 процента на Хонгкошкој берзи, надмашивши раст референтног Ханг Сенг индекса од 1,0 одсто, док је Нет Изи на берзи у Њујорку ојачао за скоро 3,0 посто.

Само у Кини је пет програмера игара, укључујући и компанију Аурпалм, забележило скок цене од десет одсто, што је максимално дозвољени дневни раст.

Акције кинеске видео платформе Билибили листиране на америчкој берзи порасле су за готово седам одсто, а профитирале су и деонице претраживача Баиду и Алибабе, кинеског гиганта у е-трговини, наводи британска агенција.

EUR/RSD 117.0802
Најновије вести