ПКС:Успешан наступ српских компанија на сајму моде у Лондону

БЕОГРАД: Представници шест домаћих компанија текстилне индустрије одржали су на сајму „Pure London - pure origin“ више од осамдесет билатералних разговора и састанака са потенцијалним пословним партнерима, остваривши значајне контакте за пословну сарадњу у овој области. 
Sajam „Pure London - pure origin“ Foto: Tanjug
Фото: Сајам „Pure London - pure origin“ Фото: Танјуг

Иначе, наступ српских комнпаније на овом скупу подржали су Привредна комора Србије и Развојна агенција Србије, у сарадњи са Швајцарским програмом за промоцију извоза СИППО. 

У Лондону су се представили компаније „Амибо плус“ и „Боа“ из Ариља, „Кроко“, „Love manufacture“ и S&SAX из Београда и „Textil“ из Ужица, а реч је о једном од најважнијих сајмова женске, мушке и дечије одеће и репроматеријала, на коме је учествовало више од 1.300 излагача из 14 земаља, укључујући и водеће земље у текстилној индустрији Велику Британију, Италију и Турску. 

Pure - origin Лондон је водећи модни сајам у Великој Британији где се на једном месту представља читав модни ланац, од предива до готових одевних предмета: ниједан други сајам из ове области не промовише толико брендова, а све под једним кровом, хале „Olympia London“. 

Овај сајам нуди брендовима и модним дизајнерима прилику да их запазе неки од најзначајнијих трговинских ланаца у модној индустрији. 

Посебна предност сајма је и могућност едукације током његовог трајања, као и иновативна предавања на тему унапређења модне индустрије са разних аспеката уз актуелне информације о трендовима, бојама и материјалима.

Немања Пећинар, директор компаније „Боа“, задовољан је првим наступом на овом сајму.

"Ово је добар начин да се мала и средња предузећа интернационализују, као и да породичне компаније које су у процесу транзиције тако ојачају своју позицију на изузетно захтевним тржиштима у текстилној индустрији", казао је Пећинар. 

А Ана Ћурчић Костић, самостални саветник Удружења за индустрију текстила, одеће, коже и обуће ПКС изјавила је: "Након овогодишњег успешног наступа сајам ћемо уврстити на списак за следећу годину, а изузетно ми је задовољство што смо отворили врата нашој текстилној индустрији и пружили шансу компанијама да учествују на овако сложеном специјализованом модном сајму, у сарадњи са RAS и SIPPO". 

Сајам се одржава два пута годишње, у фебруару и јулу. 

EUR/RSD 117.1527
Најновије вести