Продаја аутомобиле у Немачкој пала у марту 38 одсто

МИНХЕН: Регистрација нових аутомобила у Немачкој пала је у марту за 38 процената, на 215.119, под утицајем кризе са пандемијом коронавируса, саопшила је немачка агенција за регистрацију возила КБА.
folksvagen
Фото: pixabay

“Тесла” и Лекус били су међу брендовима чија се продаја релативно добро кретала. Продаја Лекуса опала је за 2,8 одсто, а “Теслина” за 4,4 процената, пренео је немачки портал Аутомотив Њуз Јуроп.

Немачки тржишни лидер Фолксваген забележио је пад продаје од 35 процената, други најомиљенији бренд Мерцедес је продао у марту 28 посто мање возила, а БМЊ 21 одсто мање.

Ауди је регистровао пад од 37 процената, док се Фордова продаја стропоштала за 50 процената.

Ово је најснажнији месечни пад икад забележен, саопштено је из удружења увозника ВДИК.

Регистрације су масовно пале у другој половини марта када су ауто-дилери затворили салоне, навео је председник ВДИК-а Рајнхард Цирпел.

Пад продаје нових аутомобила на највецћем европском тржишту је уследио након регистрованог пада регистрација на осталим европским тржиштима због државних мера затварања фабрика и продавница како би се узбисло ширење вируса Ковид-19.

Регистрације су пале за 85 посто у Италији, за 72 посто у Француској и за 69 посто у Шпанији.

Мунгос
07.04.2020 • 07:48
Апропо ове вести. Да ли хоћемо да опоравимо аутоиндустрију у Србији. Хоћемо! Тако што ћемо натерати Фиат да поново прави пунто и да се продаје нашем народу за 5000 евра, на кредит без учешћа. Ем ће да имају нове аутомобиле, ем неће загађивати околину јер ће у њему бити нови еколошки мотори. Забранити увоз крша из Европе, а ко хоће да купи беснији ауто изволите, 40% учешћа високе камате и нема проблема. Скупа регистрација, а за извоз ће бити кад све околне државе навале. Само треба видети да ли све то у интересу интересних група у овој држави.
EUR/RSD 117.5783
Најновије вести