Продаја телевизора због Мундијала скочила чак до 70 посто

Припреме за предстојеће Светско првенство у фудбалу не приводе крају само фудбалери већ и моге наше породице. Једни тренирају, а други купује нове и добре телевизоре. За сваки случај.
1
Фото: Ilustracija/pixabay.com

Продавци у радњама, које нуде широк избор кућних апарата, откривају да је у претходних неколико недеља, због фудбалске репрезентације Србије и њеног пласирања на престижно такмичење, продаја телевизора порасла за чак 60 до 70 одсто, као и да је потражња за савременим ТВ уређајима, који обезбеђују врхунске стандарде у преносу слике, већа него иначе.

- Купци стално долазе и, притом, имају високе критеријуме у избору телевизора како не би пропустили ниједан детаљ са фудбалског терена у Катару - откривају продавци једног од највећих трговинских ланаца беле технике. - Заинтересовани су за ТВ уређаје са што већим дијагоналама, квалитетом преноса слике, и засипају нас молбама да им поручени уређај, уколико га немамо у продавници, што пре стигне, како би на време и без стреса пропратили предстојеће утакмице.

За бодрење Пиксијевих Орлова не спремају само породице и домаћинства. Уређајима се увелико снабдевају и угоститељски објекти, спортске кладионице и неке фирме како би својим запосленима омогућили ужитак праћења фудбалских утакмица и тиме спречили њихова потенцијална одсуства.

- Међу купцима ТВ уређаја највише је мушке популације и брачних парова, који планирају да се са пријатељима или породицом окупе око екрана - открио је за “Дневник” један од продаваца беле технике. - Међутим, они нису једини купци. Наши клијенти су све чешће власници спортских кладионица и хотела, који ове апарате пазаре “навелико”. Управо пишемо предрачун за продају 20 телевизора, а поручио их је власник једног познатог новосадског хотела.


Снижења на снази

Они који се још увек нису “наоружали” малим екранима, могу то да учине у продавницама широм града.

У понуди је много препоручених нон-смарт и смарт модела, који су снижени од 10 до 40 одсто. Јефтиније и једноставније варијанте могу да се купе по цени од 13.000 до 25.000 динара, док су им се пуне цене кретале од 17.000 до 35.000 динара. Такозвани паметни телевизори могу се набавити по ценама широког опсега, а поменута снижења важе и за ове моделе. ТВ уређаји, који су раније коштали од 100.000 до 560.000, сада могу да се пронађу по ценама од 67.000 до 500.000 динара.


У радњи додају да 65 одсто купаца своје цехове плаћају кешом, а има и оних који га поделе на шест, дванаест и више рата или га измире у чековима.

У сусрет великом спортском догађају, продавнице кућних апарата, изашле су у сусрет еуфоричним суграђанима, припремивши бројне акције и велика снижења. Тако су телевизори различитих брендова већ неколико недеља доступни купцима по приступачним ценама, нижим за 15 до чак 50 одсто. Међутим, како тврде трговци, муштеријама је овог пута много више стало до квалитета него до ниских цена, па су у трци за добрим апаратом спремни да заобиђу попусте и пазаре савременије моделе по пуним ценама.

Предстојеће спортско надметање неки суграђани пратиће и преко оних најмањих екрана, па је продаја компјутерских монитора, али и мобилних телефона већа него раније. Удела у актуелној потрошачкој грозници, ветоватно, има и Црни петак, који је додатно подржао наше суграђане да се почасте новим и квалитетнијим уређајима.

Д. Клашња
 

EUR/RSD 117.1643
Најновије вести