Максимална брзина локомотиве је 140 километара на сат, снаге 7.000 киловата, а има капацитет да превезе 4.500 тона терета, наводи Сингхуа.
Како пишу, уговор о испоруци две локомотиве је потписан марта 2016. године са термоелектраном "Никола Тесла" и то је, кажу, први посао кинеске компаније у Србији и први по европском стандарду TSI (Specifications for Interoperability стандард).
Друга локомотива, пише Сингхуа, такође се ускоро очекује у Србији.
Како објашњавају, CRRC је последњих година ојачао своје присуство на далеким трижишстима, а добио је посао за метро возове у Турској, возове у Македонији и Чешкој, као и за хибридне аутобусе у Аустрији.
CRRC, такође позната као China Railway Rolling Stock Corporation, формиран је 2015. године спајањем два бивша ривала, а овај највећи произвођач локомотива се снажно шири на међународном тржишту, продао је опрему у више од 100 земаља и региона, наводи Сингхуа.