Тедески: Озбиљно разматрамо цетвородневну радну недељу

БЕОГРАД: На скупу, који је био први део Consumer Rules Summita, Стјуарт Троу из ЕБРД рекао је да је глобализација довела до тога да "Србија извози 50 одсто БДП, чиме је постала један од највећих извозника у односу на БДП, чак и испред Немачке која је најцењенији извозник у свету".
emil tedeski
Фото: Youtube Printscreen

Он је додао и да је глобализиација извукла многе из екстремног сиромаштва.

Готово сви учесници јучерашњег скупа, који Европска банка за обнову и развој и организује, упозорили су да се одлазак радне снаге из региона, а тиме и потрошача, у великој мери одражава на привреднике и да је у том циљу потребно урадити доста да би се ствари пормениле.

У том је контексту оснивац и власник Атлантик групе Емил Тедески рекао да не треба размишљати само о томе како привући квалитетну радну снагу и стручњаке већ и како је задржати.

Он је на скупу у Хотелу Хилтон, на коме су говорили и представници неких од највећих компанија у региону попут МК Гурпе, Тикевеша, Мојих бредова, навео и да у Атлантик групи раде на томе да корпоративне услове прилагоде новонасталој ситауцији, да обезбеде флексибилно радно време, рад од куће.

Надлежни брину и о читавом низу погодности које подразумевају квалитетан радни амбијент, корпоративну културу и добар баланс слободног и радног времена, а озбиљно разматрамо могућност четвородневне радне недеље, рекао је Тедески.

Финансије више, како каже, нису пресудни фактор за останак на радном месту, на првом месту је сигурност а на другом квалитет амбијента у коме човек ради, креће се и ствара.

Додао је да су главне ствари које некога привлаче за рад у комапнији осећај перспективе и реда.

Тедески је оценио да када је реч о потросацима живимо у време у коме је он и краљица и краљ.

Давно су иза нас времена када је индустрија и дистибуиција диктирала трендове, једини тренд који данас постоји су жеље и нов начин живота крајњег корисника, рекао је он и додао да захваљујући дигиталним технологијама тај врло захтевни алгоритам можемо сложити тако да је преференција и потреба потрошача на првом месту.

Тедески је изразио жаљење што сада свако жели да има врло детаљно индвидулизован прозивод, што је, како је приметио, ипак тешко оствариво.

EUR/RSD 117.1776
Најновије вести