Он је додао и да је глобализиација извукла многе из екстремног сиромаштва.
Готово сви учесници јучерашњег скупа, који Европска банка за обнову и развој и организује, упозорили су да се одлазак радне снаге из региона, а тиме и потрошача, у великој мери одражава на привреднике и да је у том циљу потребно урадити доста да би се ствари пормениле.
У том је контексту оснивац и власник Атлантик групе Емил Тедески рекао да не треба размишљати само о томе како привући квалитетну радну снагу и стручњаке већ и како је задржати.
Он је на скупу у Хотелу Хилтон, на коме су говорили и представници неких од највећих компанија у региону попут МК Гурпе, Тикевеша, Мојих бредова, навео и да у Атлантик групи раде на томе да корпоративне услове прилагоде новонасталој ситауцији, да обезбеде флексибилно радно време, рад од куће.
Надлежни брину и о читавом низу погодности које подразумевају квалитетан радни амбијент, корпоративну културу и добар баланс слободног и радног времена, а озбиљно разматрамо могућност четвородневне радне недеље, рекао је Тедески.
Финансије више, како каже, нису пресудни фактор за останак на радном месту, на првом месту је сигурност а на другом квалитет амбијента у коме човек ради, креће се и ствара.
Додао је да су главне ствари које некога привлаче за рад у комапнији осећај перспективе и реда.
Тедески је оценио да када је реч о потросацима живимо у време у коме је он и краљица и краљ.
Давно су иза нас времена када је индустрија и дистибуиција диктирала трендове, једини тренд који данас постоји су жеље и нов начин живота крајњег корисника, рекао је он и додао да захваљујући дигиталним технологијама тај врло захтевни алгоритам можемо сложити тако да је преференција и потреба потрошача на првом месту.
Тедески је изразио жаљење што сада свако жели да има врло детаљно индвидулизован прозивод, што је, како је приметио, ипак тешко оствариво.