Како наводи Телеком, та злоупотреба медија отишла је толико далеко да су им се сада на мети нашли и инвеститори из ЕУ.
"СББ се плаши и, судећи по реакцији, процењује да ће због развоја Телекома имати пад тржишног учешћа на испод 30 одсто. Ово је најбољи доказ раста и развоја Телекома Србија у последње две године", кажу у Телекому Србија.
Наглашавају да тиме постаје јасно да је цела кампања Јунајтед групе о пропасти Телекома Србија била заснована на неистинама и заменама теза.
Телеком Србија, како наводе, никада није крио своју амбицију да постане лидер, како на домаћем, тако и на регионалном тржишту.
Поручује да неће подлећи притисцима нелојалне конкуренције.
"На њихове неистине одговараћемо улагањем у инфраструктуру, на њихове притиске одговараћемо још бољим услугама за наше кориснике, а на то што злоупотребљавају сопствене медије да се обрачунају са конкуренцијом, дубоко верујемо да ће одговор добити од тржишта и корисника", закључује се у саопштењу Телекома Србија.