Отворена петља Батајница, за директан излаз на аутопут

БЕОГРАД: Петља Батајница, којом становници тог насеља добијају директан излаз на аутопут Е-75 и везу са старим новосадским путем, отворена је данас у присуству председника Србије Александра Вучића.
Танјуг/Тања Валић/Батајничка петља
Фото: Танјуг/Тања Валић/Батајничка петља

Батајница је том петљом спојена са аутопутем за Нови Сад и обилазницом око Београда.

Вучић је истакао да ће та петља пуно значити грађанима Батајнице, али и Пазове и свих околних места, где живи велики број људи.

Рекао је да ће петља Батајница бити важна и за повезивање са логистичким центром за интермодални транспорт, што ће допринети развоју и других инфраструктурних пројеката.

Отварању петље присуствују и министар грађевинарства Томислав Момировић, директор Коридора Србије Александар Антић, в.д. директора Путева Србије Зоран Дробњак, градоначелник Београда Зоран Радојичић. заменик градоначелника Горан Весић, представници Европске банке за обнову и развој.

Петља Батајница је пројекат на који су грађани Батајнице, Нове Пазове, Земуна, Галенике, Угриноваца чекали скоро читаву деценију.

Фото: Танјуг/Тања Валић/Батајничка петља

Петља Батајница, укупне дужине око 3,5 километара, повезаће Батајнички булевар и логистички центар за интермодални транспорт, са аутопутем Е-75.

Када је 2015. године отворен први део петље Батајница у оквиру обилазнице око Београда, становници Батајнице нису могли да се укључе на петљу већ су морали да круже заобилазним путевима, што је стварало гужве.

Посао на изградњи Батајничке петље обавио је аустријски Штрабаг, а укупна вредност инвестиције је око девет милиона евра.

У оквиру пројекта Батајнички булевар иде до раскрснице са Улицом Краља Михаила Зетског. Мост у дужини од 222 метра иде преко пруге и нове саобраћајне везе ка интермодалном терминалу.

Батајнички булевар има и један везни крак, који га повезује са Улицом Краља Михаила Зетског и Локалним путем број 3.

Иначе, интермодални терминал је стратешки пројекат владе због повезивања путничког и железничког саобраћаја. У питању је први српски терминал на коме ће се укрштати трасе теретних возова, камиона и бродова.

Ту ће се обављати сви логистички послови, као што су шпедиција, складиштење, превоз и царина.

EUR/RSD 117.5783
Најновије вести