Како се наводи, на том скупу у организацији САМ-а и компанија Хемофарм, Хеинекен, Икеа и Schneider Electric, представљени су најбољи примери одрживог развоја из пословних пракси у Србији.
Додаје се да су своја искуства у овој области, активности које спроводе као и разлоге због којих су одлучили да у своје стратегије укључе одрживи развој, представили представници из компанија КПМГ, Coca Cola HBC Србија, Делта Холдинга, Хенкел Србија и Ball Packaginga Europe.
"Панелисти су презентовали конкретне примере бриге о животној средини, одговорног односа према локалној заједници, улагањима у програме за младе, енергетској ефикасности, представивши присутнима своје идеје, начине како су их реализовали, те како су се конкретне активности одразиле на њихово пословање, али и на окружење", наводи се у саопштењу.
САМ подсећа да је покренула овај дијалог како би што јаче истакла вредности одрживог развоја као саставног дела пословања успешних компанија.
Наглашава да су партнери те асоцијације данас представили низ примера из своје праксе, у циљу едукације шире пословне заједнице о начинима рада и размшљања која доводе до раста компанија и развоја пословања са једне, и одговорног понашања према заједници и окружењу са друге стране.