Компаније измениле лого због корона вируса

ВАШИНГТОН/БЕРЛИН: Поједине светске компаније, међу којима су Мек Доналдс, Кока-кола, Ауди и Фолксфаген, измениле су лого како би указале на важност изоловања и социјалне дистанце у смањењу ширење корона вируса, преноси Банкар.ме.
w
Фото: Pixabay.com

Мек Доналдс је на својој реклами у Бразилу раздвојио два лука на свом логотипу и такву рекламу поставио на фејсбук страницу.

Кока-кола своју “прилагођену” рекламу са одговарајућом поруком приказује на њујоршком Тајмс скверу.

Две аутомобилске компаније у истом власништву, Ауди и Фолксваген, направиле су нове логотипе које су поделиле на друштвеним мрежама.

Ауди је објавио кратки видео на којем су размакнута његова четири круга, док је ВW објавио сличан видео са одвојеним В и W.

Наравно, логотипи ових компанија остају исти као раније, а измењени су само због потребе да се укаже на важност поштовања социјалне дистанце.

EUR/RSD 117.1643
Најновије вести