ФРУШКОГОРСКИ ТУНЕЛ СЕ БУШИ ПОСЕБНИМ БУШИЛИЦАМА, динамит ЗАБРАЊЕН Ево како сада изгледа његова унутрашњост (ФОТО ВИДЕО)

ФРУШКА ГОРА: Пробијењем тунела кроз Фрушку гору, сан да путујемо брзо и безбедно од Новог Сада до Руме, учиниће да постане стварност. Са акцентом на очувању природе, бушење тунела се изводи хидрауличким бушилицама, пошто је употреба динамита у националном парку забрањена.
1
Фото: Војводина уживо

Будите први који виде унутрашњост Фрушке горе уз снимке које је урадила екипа портала Војводина уживо:

Фрушкогорски коридор у дужини од скоро 50 км, поред тунела, обухватиће и мост на Дунаву између Каћа и Петроварадина, закључно са брзом саобраћајницом Рума – Шабац – Лозница, и тако допринети бољој повезаности Србије и региона.

Фото: Војводина уживо

Најзахтевнији подухват у склопу читавог пројекта Фрушкогорског коридора јесте пробијање тунела “Иришки венац” који ће са својих безмало 3,5 километра дужине бити најдужи тунел у Србији.

Околна геологија није била баш благонаклона према инжењерима, који се труде да обезбеде земљиште иза потпорног зида, чији се састав и структура на малом растојању прилично разликују.

Фото: Војводина уживо

Радови на двоцевном тунелу испод Фрушке горе, а самим тим и на Фрушкогорском коридору, започети су 1. маја 2021. године. Овај коридор вредан је 606 милиона евра.

Истовремено се буше обе тунелске цеви и то са обе стране Фрушке горе. Радове изводи кинеска компанија ЦРБЦ, чијим је радницима било потребно скоро годину и по дана да учврсте околне падине на северном порталу тунела.

(Војводина уживо)

EUR/RSD 117.1117
Најновије вести