ФИЛМСКА ПРИЧА Љубица на Тајланду доживела саобраћајну незгоду па сва у завојима упознала будућег момка: Сада је због њега спаковала кофере и напустила Србију

Одлучивши да оде на своје прво соло путовање по Азији, Љубица из Београда није ни слутила да ће јој се на Тајланду десити скоро па филмска (љубавна) прича која ће јој у наредних годину дана променити живот из корена.
Љубица
Фото: Screenshot TikTok

Љубица Бољевић, млада девојка из Београда објавила је видео на свом ТикТок профилу да је након скоро годину дана везе на даљину са својим дечком из Канаде, коначно добила визу за ову земљу, а онда спаковала кофере, отишла у Торонто и тамо започела свој нови живот. Међутим, иако на прву све звучи као бајка, Љубица је у тренутку када се љубав између ње и Канађанина родила била сва у завојима - далеко од Србије.

"Месец дана пре него што сам отишла на Тајланд, раскинула сам везу коју сам имала у Београду. А као неко ко не воли да улази из везе у везу мој план је био да ми буде сингл година, тако да сам купила карту у једном смеру и одлучила да обиђем неке државе у Азији. Момка сам упознала прво вече, био је тамо са другарима али ми се тада нико није свидео, па чак ни он, јер нисам посматрала мушкарце на тај начин", каже Љубица те додаје да је онда са целом групицом почела да се дружи и да су већ за неколико дана одлучили да изнајме скутере и да обиђу нека места на Тајланду.

@ljubicaboljevic Nastavak nase price i jedna zahvalnost ovom coveku sto sam najsrecnija osoba pored njega ❤️ #travel #putovanja #ljubavnadaljinu #longdistancerelationship #vezanadaljinu #tajland #soloputovanje ♬ original sound - ljubica | travel lover ✈️

Као неко ко се плаши скутера Љубица је села са његовим најбољим пријатељем, међутим, каже у повратку су имали саобраћајну незгоду, пали су са скутера и имали велики број рана.

"Мислила сам да од везе неће бити ништа"

"Мој момак је доктор тако да нам је он помогао, одмах је звао Хитну помоћ... у болници смо провели цео дан заједно. Доктор ми је рекао да морам сваки дан да превијам ране, биле су ми отворене ране, имала сам конце. Мени су те ствари гадљиве, тако да је мој садашњи момак то радио за мене. Тако смо почели да се упознајемо а онда сам схватила да ми се свиђа. Његов начин размишљања, његов поглед на свет, колико је зрео и успешан било је нешто што ме је купило. Али сам мислила да ништа неће бити јер ја сам у Србији, он у Канади и то је то.

Ипак, на крају путовања ми је дао до знања да му се свиђам тако да смо после свега остали у контакту и почели смо да се чујемо сваки дан. Он је отишао у Канаду а ја сам остала на Тајланду још два месеца. Тада ми је рекао да жели поново да ме види и купио карту за Бали. Тамо смо се нашли и провели две недеље заједно и били нам је савршено и да имамо исте погледе на живот" рекла је Љубица па додала да је још једном дошао код ње у посету где су схватили да су створени једно за друго.

Наставак приче - у Торонту

Пар месеци касније, Љубица је објавила видео такође на ТикТоку као мали додатак и наставак њихове приче те објаснила да је након три месеца чекања добила визу, спаковала свој живот у кофере и отишла код свог дечка Канађанина.

"Скоро годину дана смо били у вези на даљину и пролазили кроз дивне али и тешке тренутке заједно. Виђали смо се на сваких пар месеци у различитим земљама. И сада, започињемо заједнички живот у Торонту. Не одустајте од љубави, чак и када је тешко, ако довољно желите и борите се све је могуће", закључила је Љубица која, као травел блогерка већ има у плану нека нова соло путовања, али овог пута по Америци.

Како је додала, као неко ко је посетио много држава и градова, Торонто није најлепши град за живот, ипак, може у њему замислити себе у следећих неколико година.