Но, није згорег да причу мало вратимо уназад, тачније у време сексуалног скандала везаног за Кевина Спејсија, који је преко ноћи постао персона нон грата, након што га је млађи колега оптужио за сексуално узнемиравање у време док је био тинејџер. Одмах су у Холивуду кренула нагађања о томе како ће овај славни глумац остати без ангажмана у серији „Кућа од карата“, што се врло брзо и догодило.
Оно што је многе изненадило јесте да ту није био крај „кажњавања“ Спејсија; на дневном реду се нашла и улога нафтног тајкуна у најновијем филму Ридлија Скота „All the Money in the World“, а исход јебио следећи: продуценти су донели одлуку о потпуном избацивању глумца из већ снимљеног филма.
Одлука је дакле значила да је потребно поново снимти све сцене у којима се Спејси појављивао, а нова звезда је постао Кристофер Пламер.
Али, за разлику од сексуалног узнемиравања, које је у последње време хит тема у Холивуду, много ређе се, пак, говори о разлици у хонорарима.
Сад је и та тема дошла на ред. Опет се све врти око новог филма Ридлија Скота и разлици у хонорару Марка Валберга и Мишел Вилијамс; он је добио хонорар од 1,5 милиона долара, док је његова колегиница плаћена 1.500 пута мање.
Наравно, Холивуд се одмах запитао шта је то Валберг урадио да заслужи толико већи хонорар, као и ко је могао и да помисли да ће тако нешто проћи незапажено.
И, шта је Валберг урадио? Па, није баш имао неки велики избор.
Глумац повлачи бриљантан потез и објављује како ће читав спорни хонорар донирати иницијативи Time's Up, која помаже женама жртвама сексуалног насиља.
И, читава прича се сместа окренула у другом правцу – одушевљеном хвалоспеву о његовом доброчинству. Решавање узрока проблема, разлике у мушко-женским хонорарима, остављено је за неки други пут.