"Уз глобални пораст учесталости инстантног дописивања, Вибер проширује асортиман креативних приказа на својој платформи како би омогућио својим корисницима да се помоћу њих у потпуности изразе кроз размену порука , наводи се у саопштењу.
Вибер је поводом 17. јула - Светског дана емоџија - питао кориснике који им је емоџи омиљен, а у Србији је то, испоставило се, "срце".
"Поред њега и ЛОЛ, шок, туга и бес ће ускоро бити уврштени као вид реакције на садржај у Вибер заједницама", наводи се у саопштењу.
Из Вибера поручују да су посвећени томе да корисницима приуште да се на платформи изразе на најјаснији могући начин.
"Могућност простог лајковања порука не обухвата цео дијапазон емоција које оне побуђују код људи и закључили смо да би требало да им пружимо више опција у том смислу, а функција реакција на поруке ће им управо то пружити", изјавио је главни менаџер за операције Вибера Офир Ејал.