Више од 500 оглашивача престало да се рекламира на Твитеру откако је дошао Маск

САН ФРАНЦИСКО: Више од 500 Твитер оглашивача паузирало је са рекламирањем на тој мрежи откако ју је преузео Илон Маск, навела је медијска кућа из САД "Информејшн" која се позива на речи особе упознате са маркетинг пословањем Твитера.
њ
Фото: Pixabay.com

Дневни приход Твитера 17. јануара били су за 40 одсто мањи него на исти дан 2022. године, пренео је Ројтерс.

Откако је Маск преузео Твитер прошлог октобра, корпоративни оглашивачи су отишли, као одговор на Масково отпуштање хиљаде запослених и пожуривање са плаћањем верификованог налога, што је довело до тога да преваранти лажно представљају компаније на Твитеру, наводи британска новинска агенција.

EUR/RSD 117.1776
Најновије вести