MATTEL УЛАЗИ У AI АРЕНУ Заборавите на ChatGPT Barbie, познати произвођач играчака спрема нешто сасвим друго, и то за 13+
Компанија Mattel, један од највећих произвођача играчака на свету, спрема велики потез у индустрији забаве за децу. Удруживање са OpenAI отвара врата потпуно новој ери играчака са вештачком интелигенцијом, али прва AI играчка неће бити она коју очекујете.
Према ексклузивним информацијама, Mattel још увек није донео коначну одлуку о томе какав ће бити њихов први AI производ. Могућности су широке – од класичне паметне играчке, преко дигиталног искуства, па све до потпуно нове категорије производа која још није виђена на тржишту.
Мала група стручњака у калифорнијском седишту компаније већ ради пуном паром на овом пројекту који би могао да промени начин на који деца интерагују са играчкама. Међутим, посао је тек у почетној фази, што значи да ће требати времена да се види коначан резултат.
Зашто ChatGPT Barbie неће бити прва
Једна ствар је потпуно јасна у овој причи – први AI производ неће бити намењен деци млађој од 13 година. Ова одлука није случајна, већ представља паметну стратегију којом Mattel избегава строже регулације и могуће критике везане за маркетинг напредне технологије према најмлађима.
Компанија се нада да ће успети да представи свој први AI производ још ове године, али реалнији термин за појаву у продавницама је тек у наредном периоду. Ово даје довољно времена за тестирање и усавршавање технологије пре него што стигне до потрошача.
Mattel већ има искуства са имплементацијом вештачке интелигенције – компанија користи Google AI алате за анализу повратних информација купаца и брже препознавање потенцијалних проблема са производима. Сада партнерство са OpenAI доноси приступ ChatGPT Enterprise платформи за запослене, као и заједничку сарадњу на будућим пројектима.