Наиме, направили су грандиозно отворење лажне pop-up продавнице коју су назвали Palisi и у којој су продавали ципеле чија је вредност 20 долара.
На отворење су позвали многе инфлуенсере који су се дивили луксузу нове продавнице у Лос Анђелесу, не знајући да у рукама заправо држе ципеле које иначе коштају 20 долара.
Пејлес је на отворење луксузне лажне продавнице донео и камере испред којих су многе инфлуенсерке говориле о "екслузивној" обући. Једна жена рекла је како дефинитивно вреди дати 400 долара за ове ципеле, а друга је рекла како су њихови производи елегантни и софистицирани.
Једна жена је за пар чизама издвојила чак 640 долара, а лажна трговина је за неколико сати зарадила 3.000 долара. Ипак, били су фер и инфлуенсерима који су купили њихове производе вратили новац поклањајући им обућу коју су купили.
Из ланца продавница обуће Пејлес нагласили су како је њихов циљ био подсетити купце да је и обућа коју можете купити за приступачну цену такође модерна.
Си-Ен-Ен подсећа на студију из 2008. године која је показала да цена утиче на перцепцију квалитета.