Четири нова „Ивекова“ миди-аутобуса стигла у ЈГСП, возиће на приградским и међумесним линијама

Четири од осам нових купљених „Ивеко” миди-аутобуса (средње величине) стигло је у возни парк Јавног градског саобраћајног предузећа „Нови Сад”, и у њима суграђани однедавно могу да се возе на мање фреквентним линијама.
Midibus
Фото: Дневник (С. Шушњевић)

Преостала четири возила, како сазнајемо, требало би до средине септембра, а најкасније до краја месеца, да стигну у њихов возни парк, након чега ће бити распоређени на трасе. По речима руководиоца Сабраћајног сектора ЈГСП-а Дарка Вранића, пошто су у питању возила мањег капацитета, која могу да приме до 45 путника, миди-аутобуси су распоређени на линије којима путује мање путника, односно на приградске и међумесне линије.

– То су оперативне ствари, које се могу и променити током времена, уколико се покаже да евентуално неки полазак има више путника него што је капацитет миди-аутобуса – казао је Вранић. – Онда се тако бирају места и поласци на којима ће они сао­браћати. За сада су то најчешће Сремски Карловци и Бачки Јарак, али и приградска насеља попут Шангаја, Пејићевих салаша, Че­не­ја, Сремске Каменице. Најважније је утврдити да ли полазак за који смо определили возило може примити све путнике који се појаве на траси. То је аутоматски елиминисало неке градске линије јер је на њима значајно већи број путника дуж траса.

Фото: Дневник (С. Шушњевић)

Иначе, у новим миди-аутобусима с погоном на компримовани природни гас (ЦНГ), има 24 седишта, у оквиру којих је постављено и четири преклопна места за седење на самом крају возила, као и опремљено место за инвалидска колица с појасевима за фиксирање. На задњим вратима имају и рампу за улаз и излаз особа с инвалидитетом. 

Фото: Дневник (С. Шушњевић)

Подсетимо, за куповину тих аутобуса Град је издвојио 100 милиона динара, а возила су купљена за око 99,9 милиона. Фирме које их испоручују су „Аутобус” и „Фениксбус” из Новог Сада, које су се једине у заједничкој понуди и јавиле на спроведеном тендеру. У ЈГСП-у су раније оценили да ти аутобуси представљају квалитетнији искорак по питању комфора у односу на актуелни возни парк, али и рационалнији приступ у потрошњи горива. То предузеће кренуло је у обнову возног парка, а како сазнајемо од руководиоца Саобраћајног сектора Дарка Вранића, и у купљених 13 соло аутобуса марке „Мерцедес–Бенц”, суграђани би требало да се возе већ крајем октобра.  

В. Бијелић

Фото: Дневник (С. Шушњевић)

 

Фото: Дневник (С. Шушњевић)

EUR/RSD 117.1527
Најновије вести