С обзиром да су фестивали и конференицје које организује ова кућа одложени до маја, запослени су одлучили да, како је Чобан објаснио, њихов кол центар усмере ка онима којима је помоћ најпотребнија.
„Јавио нам се велики број старих лица, али и пођеднако велики број млађих грађана који су желели да волонтирају. Сада све радимо уз помоћ Црвеног крста и до сада имамо више од 90 волонтера који су се јавили да помогну“, каже Чобан.
Како објашњава, практично постоји два кол центра - њихов Цолор медиа цомуницатион и други званични Црвеног крста, али они добро сарађују и размењују спискове, те се труде да покрију цео град и најразличитије потребе старијих сугађана.
„Немерљива је срећа и сигурност коју те старије особе имају према нашим волонтерима када им донесу шта им је потребно. То је непоцењиво и мислим да се Нови Сад показао као врло организован у свему овоме, што је јако важно“, закључује Чобан.
Он је напоменуо да се све информације и телефони кол центара могу наћи на сајту Nshronika.rs.