„ЛИДЛОВA” НАГРАДНA ИГРA BMW отишао у руке Новосађанке

Новосађанка Сандра Шоја освојила је главну награду Велике „Лидлове” наградне игре – „Хвала од срца” која је недавно завршена, а у питању је путнички аутомобил BMW серије 3.
Sandri Šoji ključeve od automobila uručila Martina Petrović  Foto: S. Šušnjević
Фото: Сандри Шоји кључеве од аутомобила уручила Мартина Петровић  Фото: С. Шушњевић 

Њој су јуче испред „Лидлове” радње на Булевару војводе Степе 2 уручени кључеви тог потпуно новог четвороточкаша, а како нам је с великим узбуђењем рекла, први пут је учествовала у таквој великој наградној игри и до сада никада ништа није освајала.

– Нисам се превише надала, а мислила сам о томе да чак и не познајем некога ко је некада добио награду – казала је кроз смех Сандра, и додала да јој је ауто који је освојила већ и на први поглед прелеп. – Надала сам се макар ваучеру за куповину, који су такође додељивали. Убацила сам укупно пет коверти, а можда је то и мало пошто сам чула да су многи стављали и по 50 комада. Ја пазарим и плаћам па сам свуда писала своје име (смех). Ја ћу да возим, а када га региструјемо, размислићемо о томе где ћемо га први пут провозати.

„Лидл” је кроз ту наградну игру наградио чак 700 својих корисника. Могли су учествовати сви они који су пазарили у њиховим продавницама у износу већем од 1.000 динара. Осим аутомобила, петоро грађана Србије добило је зимовање у Србији за четири особе, док је њих десеторо освојило фрижидер марке „Босћ”. Електрични тротинети отишли су у руке 15 њихових корисника, а штапни миксер на 100 различитих адреса. Додељено је и 400 „Лидлових” ваучера за куповину у вредности од 3.000 динара и још 200 у вредности од 6.000.


У још један „Лидл” од новембра

Друга „Лидлова” радња у Новом Саду биће отворена у новембру у Улици Јована Храниловића бб. Како сазнајемо, зграда је готово у потпуности завршена, а опремање ентеријера је у току. Радници те компаније фокусирани сун а то да другу радњу у Новом Саду добро опреме, а како нам је рекла Мартина Петровић, припремају и неке специфичне акције за куповину поводом отварања.  


Руководилац корпоративних комуникација „Лидла Србија” Мартина Петровић рекла је за „Дневник” да су грађани током месец и по, колико је наградна игра трајала, били веома заинтересовани за учешће, те да им је на крају пристигло више од милион коверти из 33 продавнице у целој Србији. Она је додала да им је посебно драго и занимљиво што је главна награда отишла баш у руке наше суграђанке.

– Повод за организовање наградне игре је било обележавање годишњице пословања „Лидла” у Србији, па је то био наш начин да се захвалимо Србији на топлој добродошлици и на томе што грађани свакодневно долазе и купују код нас и што су препознали однос цене и квалитета који нудимо – казала је Мартина Петровић, и подсетила на то да је 11. октобра прошле године отворено 16 њихових продавница у исто време. – Почетком новембра нас очекује улазак „де лукс” асортимана у наше радње, који доноси производе из различитих крајева света, али по повољним ценама и који су погодни да се послуже поводом неких свечаних прилика.

        В. Бијелић

 

 

 

EUR/RSD 117.1474
Најновије вести